کسب و کار

کاربرد صندوق های فروشگاهی و بهترین عرضه کننده آن ها

کاربرد صندوق های فروشگاهی و بهترین عرضه کننده آن ها
5/5 - (1 امتیاز)

صندوق فروشگاهی یک نوع رایانه صفحه لمسی محسوب می شود و با نام All In One ( همه در یک رایانه) شناخته می شود. در واقع این محصول به طرز شگفت انگیزی، فناوری بروز و پیشرفته مانیتور صفحه لمسی و قدرت کامپیوتر را با یکدیگر ادغام می کند. مراکز خرید و مدیران فروشگاه ها توسط صندوق فروشگاهی می توانند به صورت بهتر و موثر تر حرفه خود را بررسی و مدیریت کنند.

بی شک، سیستم حسابداری و فروش، هسته اصلی و مهم یک کسب و کار محسوب می شود که یک اشتباه کوچک در این زمینه می تواند زیان های مالی زیادی را به همراه داشته باشد. انجام دادن کار های حساس و مهمی مانند گزارش کارمندان، گزارش های فروش تنظیم قیمت، مدیریت موجودی محصول، مدیریت پرسنل، مدیریت مشتری، اقدام های بازاریابی و غیره از طریق داشتن صندوق فروشگاهی انجام می شود. با وجود این محصول مطمئن می شوید که تمامی عملیات شما بدون ایجاد مشکل و کاملا صحیح انجام می گیرد.

مسئله ای که هنگام انتخاب یک سیستم فروش مناسب  برای تجارت ها و کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است، این است که آینده کسب و کار و نیاز های فعلی خود را مورد توجه قرار دهید. در ابتدا بهتر است که درباره بهترین سیستم های صندوق فروشگاهی لمسی اطلاعات کسب کنید و ویژگی هر یک از آن ها را بررسی کنید. پس از بررسی ویژگی و مشخصات صندوق های فروشگاهی، می توانید متناسب با نوع کسب و کار خود بهترین و مناسب ترین نوع آن را انتخاب و خریداری کنید.

کلیه وظایف فروشگاه ها مانند موجودی کالا، اطلاعات خرید و فروش روزانه محصولات، محاسبه سود و ضرر و غیره توسط صندوق فروشگاهی انجام می شود. برای این که فرآیند اتوماسیون به آسانی صورت بگیرد، در کنار صندوق فروشگاهی تجهیزات مهم دیگری مانند بارکد خوان، کشوی پول، چاپگر فیش و بسیاری از موارد دیگر در فروشگاه ها موجود است. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک رستوران هستید و در طول روز تعداد زیادی مشتری دارید، معمولا به تجهیزاتی مانند نمایشگر آشپزخانه، چاپگر آشپزخانه و نرم افزار آشپزخانه نیاز خواهید داشت. تمامی تجهیزات ذکر شده را می توانید در بازرگانی اسپید با قیمت مناسب و مقرون خریداری نمایید.

 

کاربردهای صندوق فروشگاهی

 مدیریت موجودی کالا

صندوق فروشگاهی لمسی این توانایی را دارد تا بتوانید در سیستم یک منوی محصولات طراحی کنید. علاوه بر این توسط آن امکان ردیابی موجودی کالا به صورت کاملا دقیق امکان پذیر است. دقت داشته باشید برای این که تعداد موجودی در انبار به شما اطلاع داده شود، همزمان با فروش محصولات، مقادیر به صورت خودکار کم می شوند.

 

 مدیریت و نظارت بر فروش

اسکن کردن محصولات با استفاده از این صندوق ها مزایای بسیار متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال می توانید با دقت، اطلاعات کالا را مشاهده کنید. به طور کلی مهم ترین و اصلی ترین مزایای اسکن کردن محصولات در این است که اپراتور ها می توانند کار مشتریان را به سرعت انجام دهند. همچنین امکان پیگیری موجودی انبار و ردیابی کالا ها را فراهم می سازد، که صاحبان فروشگاه ها توسط آن از تعداد باقی مانده در انبار و جریان میزان فروش کالا مطلع می شوند.

مدیریت و نظارت بر فروش

سیستم های صندوق فروشگاهی بر اساس نوع سیستمی که تهیه می کنید، این توانایی را دارند در فضای ابری و یا سرور محلی، داده های فروش مشتری را ذخیره کنند. بنابراین شما می توانید به صورت کاملا دقیق در بازه های زمانی متفاوت اطلاعات فروش را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این می توانید درخواست های فصلی کالا ها را مشاهده کنید و هزینه های بیش از حد جهت پیش بینی فروش با توجه به فرآیند آن را نیز بررسی و ارزیابی نمایید.

 

مدیریت کارکنان

گاهی اوقات ممکن است یک مدیر در محل کار حضور نداشته باشد و نتواند روند وظایف کارکنان را مدیریت کند. صندوق فروشگاهی لمسی این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید یک نمایه را برای هر کارمند تشکیل دهید. در نتیجه هنگام ورد آن ها به سیستم جهت پردازش پرداخت، از ورود آن ها یک سابقه ثبت می شود.

به عنوان مثال اگر در فروشگاه شما دو صندوق دار مشغول به فعالیت هستند و قصد دارید که عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار دهید تا مشاهده کنید که چه تعدادی فروش داشته اند، می توانید بر روی توانایی و قابلیت های صندوق فروشگاهی به عنوان یک ابزار مدیریتی حساب باز کنید. در نتیجه باعث افزایش کارایی و انگیزه کارکنان می شود و خدمات را بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه می دهند.

 

مدیریت مشتریان

صندوق های فروشگاهی لمسی برای صدور رسید های الکترونیکی به آدرس ایمیل مشتری و ایجاد یک طرح وفا داری مشتریان کامل، بسیار مناسب و موثر هستند. به طور کلی شما با استفاده از این محصول می توانید به ذخیره سازی داده های مشتریان خود بپردازید و در آینده از آن برای اعمال تخفیف های عضویت استفاده کنید.

ذخیره سازی اطلاعات مشتریان این امکان را برای شما فراهم می سازد که مشاهده کنید کدام کالا یا محصول در صدور تقاضا قرار گرفته است. علاوه بر این توسط آن می توانید علاقه مشتریان به خرید یک کالا را مشاهده کنید تا بتوانید به ایمیل و شماره تلفن آن ها پیام های تبلیغاتی بفرستید. با انجام این کار مشتریان نیز احساس خوبی خواهند داشت.

 

مدیریت قیمت ‌ها

امروزه در فروشگاه ها هر محصول با قیمت خاصی به فروش می رسد، اما در برخی اوقات مانند سفارشات عمده یا تبلیغات، طرح های وفاداری و غیره بهتر است قیمت مناسب و فوق العاده ای را در نظر بگیرید. سیستم های صندوق فروشگاهی این فرصت را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید تغییرات قیمت را در سیستم خود پیگیری کنید.

مدیریت قیمت ‌ها

صندوق فروشگاهی چگونه کار می کند؟

هنگامی که مشتریان برای خرید به یک فروشگاه مناسب مراجعه می کند و محصولات متنوعی را خریداری می کنند، معمولا مسئول فروش از اسکنر بارکد استفاده می کند تا بتواند قیمت محصول را مشاهده کند.

سیستم و نرم افزار صندوق فروشگاهی قیمت محصول و مالیات فروش را به صورت اتوماتیک و خودکار محاسبه می کند و تعداد موجودی محصول را به صورت کاملا دقیق مشخص می کند.

در مرحله بعدی نوبت پرداخت مالی است که توسط مشتری صورت می گیرد و معمولا با استفاده از کارت هدیه، کارت اعتباری و پول نقد انجام می شود. دقت داشته باشید که با توجه به نوع پرداختی که مشتری آن را مشخص می کند، بایستی بانک مشتری شما معامله را مجاز شناسایی کند. در نتیجه پرداخت و فروش نهایی صورت می گیرد و توسط دستگاه چاپ یک رسید چاپی یا دیجیتال چاپ می شود.

 

راهنمای خرید صندوق فروشگاهی

با توجه به نوسانات قیمت ارز و تورم، قیمت صندوق های فروشگاهی مانند قیمت دیگر محصولات دائما در حال افزایش و تغییر و تحول است. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب و خریداری این محصول آگاهانه اقدام کنید تا با ضرر و زیان های مالی مواجه نشوید.

برای این که یک خرید رضایت بخش داشته باشید و بعد ها از خرید خود پشیمان نشوید بایستی قبل از تصمیم گیری نکات مهمی را در نظر داشته باشید. در ادامه مطالب مهم ترین و اصلی ترین پارامتر های کلیدی را جهت انتخاب و خریداری صندوق فروشگاهی را مورد بررسی قرار می دهیم:

 

کشور سازنده

یکی از اصلی ترین نکاتی که بایستی هنگام انتخاب و خریداری صندوق های فروشگاهی لمسی در نظر بگیرید، برند تولید کننده است. شرکت پوز بانک ساخت کره جنوبی و شرکت بایامکس ساخت ایران از بهترین و معتبر ترین برند ها محسوب می شوند که محصولات با کیفیت و مرغوبی را تولید و عرضه می کنند.

 

جنس بدنه

صندوق های فروشگاهی معمولا از جنس فلزی و یا پلاستیکی تولید می شوند. هر کدام از این صندوق های فروشگاهی معایب و مزایای خاصی دارند که باید حتما هنگام خرید مورد بررسی قرار بگیرند.

صندوق های فروشگاهی از جنس پلاستیک سبک و زیباتر هستند. اما صندوق های فلزی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و به علت تبادل حرارت، قدرت خنک کنندگی بسیار خوبی دارند.

 

نوع هارد

هارد های SSD نسبت به هارد های HDD از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. دقت داشته باشید که برند های بایامکس، سی بن و پوزبانک صندوق های فروشگاهی لمسی را با هارد SSD تولید می کنند.

 

قابلیت خنک شوندگی

صندوق های فروشگاهی این توانایی را دارند که در طول شبانه روز بیشتر از ۱۲ ساعت روشن باشند و مشغول به فعالیت باشند. در برخی از فروشگاه ها و مراکز خرید نیز، ممکن است ۲۴ ساعته روشن و فعال باشند.

پیش از خرید این محصول بهتر است قابلیت خنک شوندگی آن را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید و با فروشنده در این مورد مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند.

قابلیت خنک شوندگی

مقاومت

یک صندوق فروشگاهی لمسی را انتخاب و خریداری کنید که در مقابل نفوذ آب و خاک، مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد. علاوه بر این بایستی صفحه نمایش آن در مقابل خط و خش و ضربه مستحکم و با دوام باشد.

 

قابلیت نصب نمایشگر دوم

در برخی از نمونه ها، قابلیت نصب نمایشگر دوم نیز وجود دارد که مزایای بسیار متعددی را به همراه دارد و درست در سمت مشتری نصب می شود. به عنوان مثال با استفاده از آن می توانید در حین ثبت، فاکتور خرید را به مشتری نشان دهید تا از تخفیف ها و جریان قیمت گذاری ها مطلع شود. علاوه بر این می توانید از کالا ها و محصولات موجود در فروشگاه، فیلم های تبلیغاتی پخش کنید و مشتریان را به خرید آن ها تشویق کنید.

محصولاتی که توسط شرکت بایامکس تولید شده از نصب نمایشگر دوم نیز پشتیبانی می کند. اگر این ویژگی برای شما حائز اهمیت است، بهتر است از قابلیت نصب نمایشگر دوم در این صندوق ها مطمئن شوید.

 

نوع صفحه

صندوق های فروشگاهی، صفحه های لمسی خازنی یا صفحه های لمسی مقاومتی دارند. برای این که بهتر بتوانید از کارایی صندوق های لمسی استفاده کنید، بایستی با یک قلم و یا خودکار مخصوص یا با ناخن به صفحه نمایش آن ضربه بزنید.

دقت داشته باشید که صفحات لمسی خازنی به حرارت و گرمای زیاد حساس هستند و بایستی با آن ها مانند تلفن های همراه کار کرد. توصیه می کنیم هنگام خرید صندوق فروشگاهی نوع تاج صفحه را مورد بررسی قرار دهید.

 

گارانتی

یکی از فاکتور های بسیار مهم که هنگام خرید تجهیزات الکترونیکی باید مورد توجه مشتری قرار بگیرد، گارانتی محصول و خدمات پس از فروش است.

در واقع ابتدا باید از مدت زمان گارانتی محصول مطلع شوید و پس از آن جهت خرید اقدام نمایید. در حال حاضر محصولات برند بایامکس با ۳ سال گارانتی و محصولات پوزبانک با ۲ سال گارانتی تولید و عرضه می شوند. بازرگانی اسپید نیز پشتیبانی این تجهیزات را به صورت کامل ارائه می دهد.

گارانتی

فول پورت

فول پورت از ویژگی های منحصر به فرد برخی از صندوق های فروشگاهی محسوب می شود که باید توسط مشتری ارزیابی شود. تجهیز بودن به پورت های USB3، LAN، COM، VGA بسیار حائز اهمیت است.

 

نمایندگی فروش صندوق فروشگاهی در شیراز و سایر شهر ها

بازرگانی اسپید یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی ها و عرضه کننده با کیفیت ترین و بروزترین سیستم های صندوق فروشگاهی پوزبانک، بایامکس و سی بن در شیراز مفتخر است که تمامی محصولات خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و کیفیت بسیار بالا با خدمات پس از فروش و گارانتی محصول ارائه دهد.

بازرگانی اسپید امکان خرید حضوری و آنلاین را برای خریداران فراهم می سازد، از این رو شما عزیزان می توانید در هر جای کشور محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید و در طی چند روز محصول خریداری شده را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و ویژگی های صندوق های فروشگاهی و بهره مندی از خدمات مشاوره ای رایگان ما در زمینه خرید صندوق های فروشگاهی لمسی در شیراز و شهر های دیگر می توانید با شماره های 07132335030 – 07132308445 تماس بگیرید یا تمامی محصولات را در وبسایت ما Speed-co.ir مشاهده و مقایسه نمایید.