کسب و کار

معرفی خدمات وبلاگ تخصصی حیوانات خانگی پت افرا

معرفی خدمات وبلاگ تخصصی حیوانات خانگی پت افرا
4.8/5 - (18 امتیاز)

هدف وبلاگ پت افرا گردآوری گنجینه‌ای از محتوای ارزشمند و غنی‌سازی محتوای فارسی در دنیای وب است. پت افرا می خواهد با روایتی ساده‌ و جذاب برای آموزش مسائل مربوط به نگهداری و سلامت حیوانات خانگی، سهمی داشته باشد.

اصلی‌ترین هدف از راه اندازی وبلاگ پت افرا، افزایش سطح دانش افراد در رابطه با نحوه صحیح نگهداری، تربیت و سلامتی حیوانات است. در این ‌رابطه وبلاگی ساختیم برای شما دوستداران حیوانات.

 

خدمات پت افرا

یکی از خدماتی که ما به کاربران خود ارائه می کنیم معرفی کلنیک های دامپزشکی و پت شاپ های حرفه ایی است که سطح رضایت بالایی از مشتریان دارند.

درباره تغذیه سگ ها در دوران بارداری و همینطور در دوران شیردهی صحبت کرده ایم. همینطور در زمینه تغذیه توله ها از کودکی تا سالخوردگی نیز برای شما راهنمایی هایی ارائه کرده ایم.

گربه ها چطور؟ بله مگر می شود این شیطون های دوست داشتی را فراموش کرده باشیم تمام موارد از تغذیه تا اصلاح رفتارهای گربه ها، محتوا های ارزنده ایی را آماده کرده ایم.

ما حتی کلینیک ها و پت شاپ ها را بر اساس شهر ها تفکیک کرده ایم مثل: پت شاپ های شهر شیراز یا پت شاپ های شهر تهران، پت شاپ های شهر کرج و…

شما در قسمت دیدگاه ها می توانید نظرات خود را درباره پت شاپ و کلنیک دامپزشکی مورد نظر خود بیاورید.

ما در وبلاگ پت افرا به معرفی کتاب هایی که در زمینه حیوانات خانگی نوشته شده اند پرداخته ایم، از کتاب های اصلاح رفتار گربه ها و سگ ها گرفته تا کتاب هایی که اطلاعات پایه برای نگهداری حیوان خانگی خود لازم دارید.

همچنین مقالاتی در زمینه بهترین تغذیه ها برای سگ ها و گربه ها را بیان کرده ایم مانند بهترین غذای خشک سگ ، غذاهای کنسروی برای سگ ، غذاهای ممنوعه و خطرناک برای گربه و ….

برای اولین بار پت افرا درباره فروش و بازاریابی در فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی، آموزشی ارائه کرده است که می تواند برای فروشگاه های لوازم حیوانات مورد استفاده قرار گیرد. این آموزش بنام 12 نکته برای فروش آسان در پت شاپ ها ارائه شده است.

 

راه های ارتباطی با ما

پت افرا دارای مجوز نشر برخط و نماد ملی ثبت رسانه دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد می باشد و تمام سعی و تلاش خود را معطوف بر این نکته می کند که مطالب ارائه شده از این وبلاگ بر پایه علم و دانش دامپزشکی باشد.

شما کاربران عزیز می توانید از طریق وبسایت ما www.petafra.ir با ما در تماس باشید، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید و بسیار خوشحال می شویم اگر سوالی داشتید در خدمت شما دوستداران حیوانات باشیم.