کسب و کار

تخصصی ترین آموزش ولوم تریدینگ (اوردر فلو یا والیوم تریدینگ)

تخصصی ترین آموزش ولوم تریدینگ (اوردر فلو یا والیوم تریدینگ)
4.1/5 - (9 امتیاز)

آیا با حرفه ای ترین سبک معاملات در دنیای بازار های مالی آشنا هستید؟ ولوم تریدینگ یا والیوم تریدینگ (اوردر فلو) به عنوان ساده‌ترین و البته کاربردی ترین روند معاملاتی در بازار مالی شناخته می شود که یک ریتیل تریدر به واسطه استفاده از آن می تواند در بازار های فارکس،فیوچر و کریپتوکارنسی ترید کند.

دوره آموزش پیشرفته اوردرفلو (ولوم تریدینگ) که مجموع تجارب چندین ساله من یعنی احسان میرجلیلی می باشد ، با استفاده از نکات و ترفند های روان و ساده به شما یاد می دهد که چگونه بازار های مالی را تحلیل کنید. این دوره جامع آموزشی بر اساس تکنیک‌های 7 کتاب فوق العاده تخصصی و 6 دوره مرجع آموزشی گردآوری شده است تا بهترین نتایج را در در اختیار کاربران قرار دهد.

شما، کاربران محترم با استفاده از دیتای لول 2 و پلتفرم های معاملاتی پیشرفته (پلتفرم نینجاتریدر)، می توانید به راحتی به یک ابزار متفاوت و بسیار قدرتمند برای بهبود سیستم معاملاتی خود، دسترسی داشته باشید.

 

چرا باید به سبک اردرفلو / ولوم تریدینگ معامله کنیم؟

نکته مهم و حائز اهمیت این است که معاملات ما در سبک های تکنیکال کلاسیک و پرایس اکشن انجام می گیرد و مبتنی بر دیتای لول 1 است که صرفا شامل OHLC می شود (Candlestick Chart).

توجه داشته باشید که روند تحلیل بازار های مالی بر اساس قیمت- به عنوان یک معلول نیتجه معاملات- صورت می پذیرفت و در روند تحلیل بازار فارکس و … از الگوهای کندلی و الگوهای پرایس اکشن بهره می بردیم.

وقتی نوبت به سبک ولوم تریدنگ اردرفلو می رسد، ما از دیتای لول 2 استفاده می کنیم. این در حالی است که با بهره گیری از حجم واقعی معاملات (حجم بازار فیوچر) و همچنین ابزارهایی مانند مارکت پروفایل، تایم اند سلز و فوت پرینت، به مشاهده و تحلیل معاملات لایو بازار می پردازیم. ما این توانایی را داریم که با بهره بردن از ابزارهایی حرفه ‌ای و متفاوت که در اختیار مان است، به شناسایی معاملات بزرگ و پول ‌های قابل توجه بپردازیم و هم گام با آنها وارد دنیای معاملات بزرگ شویم.

با توجه به اینکه ورود به معامله در لبه‌ های مهم، موجب می شود تا استاپ لاس معاملات ما، کوچک به نظر برسد، از این رو با اخذ ریوارد به ریسک بالا، اقدام به بهبود سیستم معاملاتی خود می کنیم.

 

تخصصی ترین آموزش ولوم تریدینگ (اوردر فلو یا والیوم تریدینگ)

مزیت دوره اردرفلو میرجلیلی فیوچرمارکت چیست؟

در عصر فناوری و گسترش تکنولوژی های پیشرفته و مدرن، تنها زمانی می توان از آموزش های ارائه شده توسط نهاد های مختلف بهره جست که نسبت به تاثیر آنها در جهت ساده‌سازی و فهم عمیق مفاهیم، اطمینان خاطر داشته باشیم.

کسانی که با سبک اردرفلو (ولوم تریدینگ) آشنا هستند و دوره‌ های مشابه خارجی را مشاهده نموده­اند، به خوبی می دانند که چقدر پیچیده است و به آموزش تخصصی با زبان ساده نیاز دارد.

من، در طول دوره تدریس ولوم تریدینگ / اردرفلو تمام تلاش خود را به کار بسته­ام تا مفاهیم پیچیده را در قالب ساده و روان، ارائه بدهم. تمرکز اصلی من بر ارائه کوتاه ترین و ساده‌ترین تکنیک های آموزشی است تا به بهترین حالت ممکن به سوالات احتمالی دانشجویان و علاقمندان به این مسیر، پاسخ داده شود.

اگر می خواهید با نحوه ترکیب استراتژی و ترید در بازار لایو آشنا شوید، ویدیوهای لایوترید ما، بهترین منبع آموزشی برای شما خواهد بود. به شما اطمینان خاطر می دهم که برای یادگیری این سبک معاملاتی حرفه‌ای، نگران نباشید و با اعتماد به آموزش های تخصصی ما، بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

برتری دوره ولوم تریدینگ میرجلیلی فیوچرمارکت در مقایسه با سایر دوره‌های آموزشی:

  • ارائه آموزش کاربردی مفاهیم پیچیده به زبانی روان و ساده
  • رفع اشکالات فنی با ارتباط مستقیم با مدرس و ارائه کوچینگ روانشناسی
  • برگزاری جلسات لایوترید به صورت هفتگی در سشن آمریکا (دو ماه)

 

برتری دوره ولوم تریدینگ میرجلیلی فیوچرمارکت

سیستم معاملاتی فعلی من نسبتا سودده هست،آیا نیاز است سبک ولوم تریدینگ (اردرفلو) را نیز بیاموزم؟

آیا با حدس و گمان می تواند اندازه میز را مشخص کرد یا با استفاده از متر ؟!

با توجه به اینکه در این سبک معاملاتی، تصمیم نهایی شما بر اساس اطلاعات و تصمیم گیری Objective انجام می گیرد، در نتیجه انتخاب شما در ترید ساده تر، ممکن می شود.

دقت داشته بشید که ما شرایطی را فراهم ساخته­ایم تا با استفاده از استراتژی های دوره پیشرفته که شامل ستاپ ها و استراتژی های معاملاتی مشخص (در این دوره استراتژی مجزا از فست اسکپ ، تا ساعتی آموزش داده شده است) می شود، امکان تحلیل و ترید در مقایسه با گذشته برای شما ساده تر شود.

 

یادگیری اردرفلو نیاز به پیش نیاز دارد؟

خیر؛ فقط کافیست با مبانی اولیه بازارهای مالی و ترید آشنایی داشته باشید.

ما در دوره رایگان مقدماتی اردرفلو، به آموزش ابتدایی ترین نکات یادگیری برای شما می پردازیم.

 

آیا با تهیه دوره پیشرفته  والیوم تریدینگ / اردرفلو به آپدیت های آتی دوره نیز دسترسی خواهیم داشت؟

با توجه به اینکه تمامی آپدیت های بعدی به طور مرتب در پروفایل دانشجویان آپلود می شود، جای هیچگونه نگرانی در مورد دسترسی به فایل های آموزشی وجود ندارد. ویدیوها به صورت دائمی در دسترس شما قرار خواهد داشت.

 

پشتیبانی دوره چگونه است؟

اگر دچار مشکلات نرم افزاری شوید، پشتیبان ما همیشه در دسترس شما خواهد بود تا در سریع ترین زمان ممکن، رفع مشکل کند. .

برای دریافت پاسخ سوالات فنی خود، می توانید به صورت مستقیم با من، در ارتباط باشید.

 

سیستم مورد نیاز برای ترید با پلتفرم نینجاتریدر چیست ؟

حداقل سیستم مورد نیاز در سایت نینجاتریدر مشخص شده است.

من به شما پیشنهاد می کنم برای شروع حداقل از سیستم core i5 و RAMM 6 استفاده کنید.

برای یک ستاپ معاملاتی مناسب، شما به حداقل 2 مانیتور نیاز خواهید داشت.

 

پشتیبانی دوره تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

و اما آخرین نکته مهم در مورد دوره ولوم تریدینگ / اردرفلو میرجلیلی فیوچرمارکت این است که جای هیچ نگرانی در مورد نتیجه متفاوت در ترید وجود ندارد. اگرچه تصمیم به شروع این دوره آموزشی بر عهده شما است اما با نهایت احترام، به شما می گویم که تصمیم گیری در مورد پایان این فرآیند آموزشی بر عهده من است.

تا زمانی که به نتایج مطلوب و دلخواه از نظر من و شما نرسیم، با شما خواهم بود. این مسیر، فقط یک پایان دارد و آن هم دستیابی به موفقیت در بازار های مالی است. در نهایت با افتخار در وبسایتم mirjalilifx.com در کنار شما خواهم بود.