کسب و کار

مرکز خرید تشک بادی ماشین و درزگیر کنار صندلی خودرو

مرکز خرید تشک بادی ماشین و درزگیر کنار صندلی خودرو
4/5 - (2 امتیاز)

تشک بادی ماشین دقیقا همان چیزی است که لذت سفر را برای شما صد چندان می کند. طراحی این محصول به نحوی است که جهت استفاده در انواع ماشین های سواری ایرانی و خارجی اعم از شاسی و نیم شاسی بسیار عالی است و پیشنهاد می شود. تشک بادی ماشین علی رغم کیفیت بسیار خوبی که دارد، بسیار مقرون به صرفه نیز است.

راحتی و کیفیت بالای تشک بادی ماشین، از مزایای شاخص این محصول به شمار می رود. این تشک بادی که در قسمت صندلی پشت خودرو قرار می گیرد، بسیار نرم و راحت است و احساس راحتی وصف ناپذیری را برای کاربر به همراه دارد.

برخورداری از ارگونومی ساخت یکی دیگر از مزایای خرید این محصول است که نقش مهمی در محافظت از آناتومی بدن انسان ایفا می کنند. با توجه به این که اندازه و ابعاد تشک بادی ماشین، دقیقا متناسب متناسب با قد انسان تهیه شده است، سطح راحتی قابل قبولی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

پوشش دهی یکنواخت صندلی عقب توسط تشک بادی، لذت استراحت را برای افراد به طور قابل توجهی افزایش می دهد. خرید این محصول، نه تنها به معنی خرید یک تشک صندلی عقب خودرو است، بلکه یک تشک بادی مسافرتی راحت نیز خواهد بود. وقتی در چادر اتراق می کنید، می توانید از این تشک بادی استفاده کنید. بسته‌ بندی جمع و جور تشک بادی ماشین باعث می شود تا حمل آن در صندوق عقب خودرو به راحتی انجام بگیرد. علاوه بر این، نصب و راه‌ اندازی تشک صندلی عقب خودرو بسیار ساده و راحت است. بدون آموزش خاصی می توانید این کار را انجام بدهید‌.

 

لوازم جانبی تشک بادی ماشین

وجود یک سری تجهیزات جانبی خاص در بسته بندی تشک بادی ماشین، لذت استفاده از این محصول را افزایش می دهد.

لوازم جانبی تشک بادی ماشین

پایه‌های بادی پشت صندلی

2 عدد پایه بادی یا پشتی بادی که نقش سوپاپ هوای مجزا را بر عهده دارند، از مهم ترینی لوازم جانبی این محصول به شمار می روند. این پایه ها در قسمت پشت صندلی راننده و پشت صندلی کمک راننده و به صورت کاملا جداگانه نصب می شوند. در نتیجه فضای پشت صندلی‌ ها را به طور کامل در بر می گیرند.

 

بالش بادی مسافرتی تشک بادی ماشین

وجود  2 عدد بالش بادی نیز از دیگر مزایای است که می توان به ویژگی خوب این محصول به حساب آورد. جالب است بدانید که باد کردن و تخلیه باد در بالش بادی ، بدون نیاز به پمپ و به راحتی انجام می گیرد.

به آسانی با دهان، امکان باد کردن این محصول وجود دارد. ناگفته نماند که کاربرد بالش بادی فقط به استفاده در خودرو، ختم نمی شود. بلکه در چادر مسافرتی نیز می تواند از این بالش های بادی سبک و راحت بهره مند شده و لذت ببرید.

 

پمپ باد فندکی تشک بادی ماشین

اگر در مود چگونگی باد کردن تشک صندلی عقب خودرو کنجکاو هستید، باید به شما بگوییم که شرکت سازنده در بسته بندی محصول یک عدد پمپ باد برقی به همراه یک عدد پمپ باد فندکی یا همان پمپ باد 12 ولت را جای گذاری کرده است تا امکان باد کردن محصول به آسانی فراهم شود.

از آن جایی که در هنگام سفر ممکن است، در جایی باشید که فاقد برق باشد، وجود یک عدد پمپ باد فندکی به شما کمک زیادی می کند. در نتیجه برای باد کردن تشک صندلی عقب خودرو، مشکلی نخواهید داشت.

 

کیت تعمیرات تشک بادی ماشین

چنانچه، تشک بادی ماشین دچار آسیب دیدگی شود، راه حل چیست؟ خبر خوب این است که شرکت تولید کننده، در بسته بندی محصول، یک عدد چسب و وصله همرنگ قرار داده است تا در صورت آسیب دیگی تشک بادی، بتوانید آن را ترمیم کنید. به این ترتیب، آسیب دیدگی در تشک بادی صندلی پشت ماشین به راحتی ترمیم می شود.

 

ساک حمل تشک بادی داخل ماشین

پس از باز کردن بسته بندی محصول، مطمئنا جای گذاری مجدد آن در کارتن، چندان ساده نخواهد بود. شرکت تولید کننده برای این موضوع نیز، یک راه حل مناسب در نظر گرفته و با ارائه یک عدد ساک مخصوص حمل تشک بادی، امکان بسته ‌بندی محصول را فراهم آورده است

 

نکات مهم برای استفاده تشک بادی ماشین

نکات مهم افزایش عمر مفید تشک بادی ماشین چیست؟ دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • هرگونه اشیاء تیز و برنده را در محل نصب و راه اندازی تشک بادی، خارج کنید.
  • از پریدن کودکان بر روی تشک بادی صندلی عقب خودرو، دوری کنید.
  • هوای داخل تشک بادی را به حد مناسب و استاندارد باد کنید. باد خیلی زیاد یا خیلی کم، کارایی محصول را کاهش می دهد.
  • از فرو کردن اشیاء نوک تیز به داخل تشک بادی، پرهیز کنید.
  • نباید وزن اضافی بر روی تشک بادی پشت ماشین قرار بدهید.
  • در هنگام جمع کردن محصول، تا زدن تشک بادی را به طور صحیح انجام بدهید.

 

نصب و جمع‌ آوری تشک بادی ماشین

ممکن است چنین به نظر برسد که نصب و راه‌ اندازی تشک داخل ماشین، کاری سخت و زمان بر است اما به واقع چنین نیست. با وجود پمپ باد فندکی دو حالته، نصب محصول در زمان کم و به طور خودکار انجام می گیرد. این در حالی است که تخلیه باد تشک بادی صندلی پشت ماشین نیز بسیار ساده و سریع ممکن خواهد بود.

اولین کاری که برا ی نصب این محصول باید انجام بدهید، این است که کف ماشین و صندلی ها را از وجود اشیاء تیز پاکسازی کنید. در ادامه لازم است که تشک را پهن نموده و به پمپ باد، متصل نمایید. به این ترتیب، نازل پمپ باد سوپاپ هوای تشک و بالشتک‌ های پشت صندلی، شروع به کار کرده و محصول را پر باد می کنند.

توصیه می شود، باد کردن تشک بادی را در حد استاندارد انجام بدهید. باد بیش از اندازه و یا خیلی کم، باعث خراب شدن محصول می شود.

اگر به زیر سوپاپ هوا نگاه بیاندازید، متوجه یک دریچه تخلیه باد می شوید که صرفا برای خالی کردن باد تشک بادی، در نظر گرفته شده است. برای جمع کردن تشک، لازم است دریچه تخلیه باد را باز نمایید تا تمام باد تشک بادی خالی شود. در صورتی که مقداری هوا در تشک بادی باقی مانده باشد، می توانید با استفاده از مکنده هوای پمپ باد فندکی، آن را خارج کنید.

نصب و جمع‌ آوری تشک بادی ماشین

قیمت تشک بادی خودرو

با وجود اینکه تشک بادی داخل ماشین، بسیار مفید و کاربردی است اما در مقایسه با انواع تشک‌ های پشم شیشه یا پلی استری، قیمت بسیار مناسبی دارد. فروشگاه اینترنتی اپلاید مارکت، این محصول کاربردی را با تمام تجهیزات جانبی به صورت پک کامل با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. اگر تمایل به خرید پمپ باد فندکی یا بالش بادی، به صورت جداگانه دارید، می توانید آن ها را با قیمت مناسب از اپلاید مارکت، سفارش دهید.

 

خرید تشک بادی خودور

برای خرید یک تشک بادی ماشین، بهتر است به دنبال نمونه های اصل و اورجینال باشید. فروشگاه حضوری و آنلاین اپلاید مارکت، تشک بادی داخل ماشین اورجینال را پس از ثبت نهایی مشتری، در کوتاه ترین زمان ممکن به ادرس ثبت شده ارسال می کند.

 

درزگیر کنار صندلی خودرو چیست؟

مسئله ناخوشایندی است اگر چیز شکستنی از دست شما بیوفتند و هزار تکه شود. اگر تکه های شکسته شده در شکاف بین صندلی اتومبیل و کنسول وسط قرار بگیرد، این احتمال دارد که پس از نصب تشک بادی باعث آسیب دیدگی محصول شود.

درزگیر صندلی خودرو ، در این موقع به کمک شما می آید و مانع از آسیب دیدن تشک بادی می شود. درزگیر کنار صندلی خودرو ، شکافی بین صندلی را پر می‌کند و از فرو رفتن اشیاء ریز در این قسمت ها جلوگیری به عمل می آورد.

درزگیر کنار صندلی خودرو چیست؟

مشخصات درزگیر کنار صندلی خودرو

  • تعداد 2 عدد در هر بسته بندی (برای صندلی چپ و هم برای صندلی راست)
  • ابعاد: 43 * 5 * 5 سانتی متر
  • بسته دو عددی شامل: دو عدد درزگیر هم
  • جلوگیری از افتادن: اشیاء ریز در شکاف بین صندلی اتومبیل و کنسول وسط
  • دارای روکش فوم
  • قابلیت تمیز کردن راحت و آسان
  • جنس چرم مصنوعی
  • عرضه شده در رنگ های مختلف
  • غیر قابل شستشو در ماشین لباسشویی

این محصول برای استفاده در صندلی چپ و صندلی راست درون جعبه، مناسب می باشد. برای اینکه درزگیر کنار صندلی خودرو در جای خود محکم شود، در قسمت انتهایی آن، یک شکاف مخصوص برای  اتصال کمربند ایمنی تعبیه شده است. شما کاربران گرامی می توانید تشک بادی و درزگیر کنار صندلی را از فروشگاه حضوری و آنلاین اپلاید مارکت به آدرس اینترنتی appliedmarket.ir به راحتی سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.