کسب و کار

انتخاب و خرید بهترین پکیج دوربین مداربسته در بازار ایران

انتخاب و خرید بهترین پکیج دوربین مداربسته در بازار ایران
5/5 - (1 امتیاز)

پکیج دوربین مداربسته بر اساس نیاز کاربری مشتری بسته بندی می شود. از این رو، کاربران با در نظر گرفتن نوع نیاز خود می توانند به فروشگاه های معتبر مانند لن تصویر مراجعه نموده و پک دوربین مدار بسته را خریداری کنند. لن تصویر به عنوان وب سایت فروشگاهی عرضه کننده انواع سیستم ها و پکیج دوربین مداربسته مفتخر است که با کیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار دهد.

مشاوران و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد مشخصات و ویژگی انواع دوربین های مداربسته هستند. کافیست با شماره 09123580525 تماس بگیرید و یا به وبسایت ما lantasvir.ir سر بزنید.

در برخی مدل های موجود از پک دوربین مداربسته مانند نوع دام و بولت، این امکان برای کاربران فراهم است تا آن ها را در فضای داخلی و خارج از ساختمان نصب کنند.

 

انواع مختلف پکیج دوربین مدار بسته کدامند؟

اگر به دنبال خرید پکیج کامل دوربین مداربسته هستید، بهترین گزینه برای شما، مدل های متنوع  آنالوگ، ای اچ دی، HDCVI و IP یا تحت شبکه است.

در برخی موارد، پکیج های دوربین مدار بسته را بر اساس برند تولید کننده، دسته بندی می کنند. پکیج های داهوا و هایک ویژن در ردیف بهترین برند های مطرح حال حاضر قرار دارند.

 

پکیج دوربین مداربسته ارزان قیمت AHD

اگرچه تنوع پکیج دوربین مداربسته محدوده گسترده ای را شامل می شود اما آمار نشان می دهد که پکیج های AHD در لیست پر فروش ترین محصولات بازار قرار دارند. افزایش تقاضا برای خرید پکیج های ای اچ دی، باعث شده تا بسیاری از کمپانی ها، دوربین و دی وی آر با تکنولوژی ای اچ دی تولید کنند. به این ترتیب، مشتری در هنگام خرید پک دوربین مدار بسته، حق انتخاب بیشتری دارد.

جالب است بدانید که طراحی سیستم پکیج های AHD تقریبا مشابه سیستم آنالوگ است. شاد به این دلیل که هر دوی آنها به راحتی نصب می شوند و از کابل RG پشتیبانی می کنند. تصاویر توسط این دوربین های مدار بسته به شکل مگاپیکسلی ارائه می شوند. در حال حاضر، کیفیت 4 مگاپیکسلی آن نیز در بازار وجود دارد.

به طور کلی آنچه که دوربین های مدار بسته ای اچ دی را از سایر نمونه های مشابه برتری می دهد، به کیفیت ساخت عالی، تنوع زیاد برند و قابلیت نصب ساده و راحت برمی گردد.

 

 پکیج دوربین مداربسته آی پی یا تحت شبکه

پکیج دوربین مداربسته ای پی، حرفه ای ترین سیستمی است که تا کنون تولید و به بازار عرضه شده است. کیفیت بالای ساخت این سیستم، موجب می شود تا در مکان های با حساسیت امنیتی بالا مانند شرکت های معتبر، بانک ها و پالایشگاه ها و .. به کار گرفته شود. با توجه به اینکه، در طراحی و ساخت پک دوربین مدار بسته ای پی از کابل شبکه بهره گرفته می شود، در نتیجه محدودیتی برای استفاده از سیستم های پیشرفته و با کیفیت عالی وجود ندارد.

مهم ترین مزایای برجسته این سیستم ها را می توان به کیفیت بالای ساخت، سیم کشی راحت تر و همچنین انتقال برق دوربین به وسیله کابل شبکه مرتبط دانست.

نکته: اگرچه ویژگی های فوق باعث افزایش قیمت دوربین های تحت شبکه می شود اما با این حال، واقعا ارزش سرمایه گذاری را دارد.

 

پکیج دوربین بی سیم یا Wireless

اگر می خواهید یک پکیج دوربین مدار بسته با کیفیت حرفه ای بخرید، پیشنهاد ما به شما، دوربین بی سیم است. این سیستم از معرف ترین دوربین های مداربسته به شمار می رود و به جهت نصب ساده و راه اندازی راحت، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نصب این سیستم به قدری ساده و راحت است که حتی مبتدی ترین افراد، بدون تخصص ویژه، می توانند این کار کار را انجام بدهند. پکیج دوربین مداربسته وایرلس هم اکنون در وب سایت فروشگاهی لن تصویر موجود است.

 

پکیج دوربین مدار بسته داهوا Dahua

اگر صاحب طلافروشی، فروشگاه های بزرگ، خانه های لوکس و… هستید، به طور حتم، حفظ امنیت محیط برای شما اهمیت زیادی دارد. پکیج های دوربین مدار بسته داهوا دقیقا همان چیزی هستند که نیاز شما به یک سیستم امنیتی عالی را برآورده می سازند.

پک دوربین مدار بسته داهوا شامل دوربین های دام و بالت، کابل ، فیش BNC در پکیج آنالوگ، دستگاه DVR ، فیش آداپتور و منبع تغذیه می شود.

پکیج دوربین مدار بسته داهوا Dahua

توجه داشته باشید که پک دوربین داهوا در پکیج های 2 عددی، 4 عددی، 6 عددی و 8 عددی، طبقه بندی و به بازار عرضه می شود. کاربران بر اساس نیاز کاربری خود، می توانند گزینه مناسب تر را انتخاب کنند. برای نصب پک کامل دوربین مداربسته داهوا، نیاز به تخصص یک فرد حرفه ای دارید.

 

پکیج دوربین مدار بسته هایک ویژن

با توجه به اینکه حفظ امنیت در بانک ها ، ادارات ، طلا فروشی ها ، موبایل فروشی ها و … بسیار مهم و حیاتی است، نیاز به یک سیستم امنیتی با کیفیت عالی، شرورت پیدا می کند. اینجاست که پکیج های هایک ویژن، حرفی برای گفتن دارند و وارد میدان می شوند.

هایک ویژن با تجربه چندین ساله و مهارت تخصصی نیروی انسانی خود، محصولات بسیار خوبی را تولید و به بازار عرضه می کند. تولیدات این برند معروف بر اساس تکنولوژی های روز دنیا انجام می گیرد.

پکیج دوربین مدار بسته هایک ویژن

به نظر می رسد که پکیج های دوربین مداربسته هایک ویژن در مقایسه با دیگر پکیج های اقتصادی، گران تر باشند. این به دلیل کیفیت ساخت و تصویر بسیار واضح در این سیستم، اتفاق می افتد. اما با این همه، ارزش خرید را دارد.

در صورتی که می خواهید از پکیج های دوربین مدار بسته جهت نصب در محیط های حساس مانند بانک ها و … استفاده کنید، توصیه می شود برند های معتبر داهوا و هایک ویژن را در اولویت انتخاب خود قرار بدهید.

 

پکیج دوربین مداربسته خانگی

محیط خانه نیز مانند هر مکان دیگری، نیاز به تامین امنیت بالا دارد. از این رو، می توانید پکیج های فوق را خریداری کرده و در فضای داخل یا خارج از خانه نصب کنید.  شما مشتریان محترم می توانید بسته به متراژ خانه، پکیج های دو تایی، چهار تایی و یا شش تایی را نیز در نظر بگیرید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید پک دوربین برای خانه خود می توانید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

 

مزایا و برتری های خرید پکیج دوربین مداربسته

منطبق بودن همه اجزا با یکدیگر

سیستم دوربین مداربسته متشکل از اجزای متعددی است. همه قطعات و اجزا در تماس مستقیم با همدیگر هستند و بهترین کارایی را ارائه می دهند. فروش سیستم دوربین مداربسته ب صورت پکیج، این مزیت را دارد که اجزای مناسب را ارائه بدهد. در نتیجه، کارایی سیستم به طور قابل توجهی افزایش یافته و نتایج دلخواه را به همراه می آورد.

نکته: عدم آگاهی کافی در مورد خرید اجزای اصلی سیسستم دوربین مدار بسته، موجب کاهش کارایی سیستم می شود. بنابریان، لازم است که پک کامل دوربین مدار بسته را خریداری نمایید تا تمامی اجزا به صورت هماهنگ با یکدیگر کار کنند.

 

قیمت و هزینه اقتصادی تر

پکیج ها شامل لوازم و تجهیزات تکمیلی برای نصب دوربین مدار بسته هستند. با خرید پک دوربین مدار بسته، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های جانبی برای خرید لوازم متفرقه ندارید. هر آنچه که لازم باشد در بسته بندی پکیج دوربین های مدار بسته قرار دارد.

قیمت و هزینه اقتصادی تر

قیمت پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته دارای تنوع زیادی است. از این رو، قیمت ها نیز کاملا متفاوت بوده و کاربران با هر بودجه ای می توانند گزینه مناسب را انتخاب نمایند. در مجموعه فروشگاهی لن تصویر، شما مشتریان محترم می توانید ارزان قیمت تا گران قیمت ترین مدل های دوربین مدار بسته را مشاهده نمایید. مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت پکیج دوربین مدار بسته به شرح زیر است:

  • برند سازنده
  • تکنولوژی به کار رفته در ساخت دوربین
  • پکیج دوربین مدار بسته ارزان
  • کیفیت و رزولوشن دوربین ها
  • تعداد دوربین ها
  • تعداد کانال ورودی و خروجیدستگاه ضبط کننده

 

در هنگام خرید پکیج دوربین مداربسته، توجه به این نکته حائز اهمیت است که دستگاه ضبط کننده شامل هارد اینترنال نمی شود. این در حالی است که مدت زمان ضبط تصاویر نیز به صورت سفارشی سازی و بسته به ترجیحات شخصی کاربران انجام می گیرد.  به همین دلیل، نصب هارد دیسک ، به صورت جداگانه امکان پذیر خواهد بود.

 

انتخاب بهترین پکیج دوربین مداربسته در لن تصویر

گزینش در هنگام خرید نوع پکیج به نیاز مشتری و بودجه وی، بستگی دارد. پکیج های اقتصادی برای کسانی مناسب است که بودجه کمی را برای این کار در نظر گرفته­اند. جالب است بدانید که پکیج های دوربین اقتصادی در انواع دو تایی ، چهار تایی ، شش تایی و هشت تایی در فروشگاه لن تصویر موجود است. توجه به محل مورد نظر و تعداد دوربین ها در زمان خرید نوع پک دوربین مدار بسته بسیار مهم است. اگر کیفیت محصول بیش از قیمت آن برای شما مهم است، دیگر انواع دوربین های مدار بسته در فروشگاه لن تصویر به آدرس Lantasvir.ir را مشاهده نمایید.